fejsssssssst (Y



shooobre
!! dom senste dagarna har vart fett med nice asså,förutom massa plugg aja :) även tagit första doppet i kanalen elr ja första gången var jag ikastad av stoffebögjävlen ,fuck ju asssssså :o
gårdagen vart jävligt lyckad va med mickis o max hela dan ;) o sen bada vi vid halv 10 typ skönaste jag vart med om !! simma tillome lite (a sen åkte vi till båten ja,mickis,max o thapper hahh mickis o jag drack upp våra jävla häxblandingar asså hah (y sen kom även lite annat folk dit ,chilla där t typ 12 elr nott ;)
dagen har inte hänt så mkt , ensam hemma så mickis,johan,hampus o lilla fyllot maxx kom hit hahhha jaooo finns inte mkt o säga om det iaf hah "finaa tårrrr  " hahahh mammsen o pappi borta typ o bror skulle springa i kalsoner igenom stan med nåra hahhah !
ajaj imorron ska jag iaf till kyrkan :o hahah emilia ska bli jude ;) närro men min kusin ska konfermeras elr va det heter (: kul o sitta i kyrkan i 50 år :o
orkar inte skriva mkt mer men vart en lång text för david att läsa men han har ju tjatat så :)
blötttttkyssssss från mig §§§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0