uppdatering

    

       halllusan !
jajaj 2 timmar o 50 min kvar tills jag är 15 wihoo

Dagen : temadag förs så vare ngn från fiends ,sen gjorde man typ massa lekar o shit, dragkamp i sporthallen med alla 8or .sen mat chokladpudding o soppa :D hhahah herejävlar vad dålig i magen man blev avre :o hhahahha
vofflor med för dom töntar som gillar det :o haha nevars
efter skolan gick jag.mickis,hampus o martin t tim ;) hah gjorde inte mkt där
nu har jag städat mitt rum o så till imr har även so-prov imr :/

imr blir det EMILIAS B-DAY :D senare blir det mat med famlijen - daniel för bööjgen är inte hemma fofarnade.
sen grillkväll med mikaela o company :D det blir niceee lite saft med :D
pusssssss för nu ska jag njuta av mina sista timmar som 14 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0