slappppp monday :D


gammal bild på sötnosen :D


shaaaa !

lördag blev suverän ,mkt som händer jag träffa en full bonde som va på fest för han hade går ut vreta gymnasiet för 3 år sen :D sen så spådde jag han o shit han fick mitt nr för jag skulle köpa en viking kryssning till han :D hahah söt va han ;)
sen gnalla jag o mickis hem till henne o hade skit kul (Y mina tår dog för jag gick i strumper ända hem till henne :*
sen följde hon för att gå vidare till johan sen :D hahaha på vägen så tappa ju självklart mongot sin piercing ,smart micka !

Dagen : skönt hade en lektion idag typ ,jag o mikaela åkte hem till henne o laga mat,som dom kockar vi är :)blev nudlar,wokgrönsaker o chickennaggets :Dgotttt.
nu sitter jag hemma o försöker plugga till prov imr :/
lite av mina dagar iaf ,pusshej :*


Kommentarer
Postat av: mikaela

trevlig dag hjärtat :D

fin bild du valt också (y) puss

2010-03-08 @ 21:05:35
URL: http://johanstjej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0